+48 884 174 734 | Pon – Pt 9:00 -17:00
info@legaleagles.pl
Zapraszamy do zapoznania się z treścią wypowiedzi Anny Kobylińskiej w najnowszym artykule dla Medycyna Estetyczna Teraz
Jakie zasady muszą obowiązywać, by oferta była zgodna z prawem?
Reklama usług medycyny estetycznej to temat, który rodzi wiele pytań i wątpliwości, zwłaszcza w kontekście obowiązujących przepisów. Aby uniknąć niepotrzebnych komplikacji prawnych i chronić zarówno swój biznes, jak i interes pacjentów, warto znać najważniejsze zasady. Każdy przedsiębiorca, świadczący usługi w tej branży, powinien posiadać niezbędną wiedzę odnośnie reklamowania usług medycznych, w tym również etyki zawodowej, ochrony konsumentów i spoczywającej na nim odpowiedzialności prawnej.
W artykule „Ograniczenia w reklamowaniu zabiegów medycyny estetycznej” Adwokat Anna Kobylińska ponownie rozwiewa wątpliwości w kwestii reklamowania usług i podpowiada, na jakie aspekty przedsiębiorcy muszą zwrócić szczególną uwagę. Zachęcamy do lektury grudniowego wydania magazynu Medycyna Estetyczna Teraz. To must-read dla każdego, kto chce prowadzić działalność zgodnie z przepisami, dbając o etykę i bezpieczeństwo swoich pacjentów.
A Wy? Jakie wyzwania napotykacie w reklamowaniu swoich usług? Podzielcie się z nami swoimi doświadczeniami w komentarzach!
W celu zgłębienia tematu i uzyskaniu profesjonalnych porad prawnych, zachęcamy do kontaktu:Medycyna Estetyczna Teraz
Zapytaj przez WhatsApp